Breaking News
Loading...
Tuesday, October 15, 2013

Harga Nissan Almera

6:51 PM
Di bawah ini saya dah siapkan satu senarai harga untuk memudahkan rujukan anda. Dalam senarai ini diselitkan dengan harga OTR, Dowpayment, termasuk pakej-pakej pilihan dan bayaran bulanan.

Ini hanyalah sebagai ilustrasi sahaja. Untuk nilai sebenar boleh berhubung dengan mana-mana cawangan nissan beredekatan anda atau terus hubungi saya melalui emel atau call..


*klik gambar untuk besar

Bagi anda yang inginkan FULL LOAN, boleh hubungi saya...khas untuk mereka yang SERIUS sahaja..!!

syarat full loan :
1. gaji kasar RM3000 dan ke atas
2. kerja sudah lebih 3 tahun
3. tiada ccris,ctos rekod bayaran baik.

interest adalah 2.88%.

Bagi yang tidak memenuhi syarat di atas dan ingin buat full loan jugak..boleh direct email saya. Saya boleh tolong dapatkan...tapi kena nyatakan pilihan model dan aksesori untuk memudahkan urusan saya.

Terima Kasih
Muhammad Hazman 
Nissan Sales Advisor Expert
Johor, Pahang, Melaka, Negeri Sembilan,Putrajaya,Kl, Selangor
Untuk maklumat lanjut : SMS /Wussup ke 019-7431934


1 comments:

 
Toggle Footer