Breaking News
Loading...
Monday, July 6, 2015

Promosi Nissan Almera Baru 2015 Julai

6:36 PM

Promosi Nissan Almera Nismo 2015


ETCM sekali lagi membuat PROMOSI NISSAN ALMERA yang memang masyukkkk!!!

1. Offer Nismo Aerokit hanya RM1 Sahaja
2. PAkej NAvi dan DVD Player hanya RM1 Sahaja
3. Pakej Navi dengan sambungan internet hanya RM1 sahaja

*Tertakluk pada terma dan syarat.

Jangan lepaskan peluang untuk bawa pulang Nissan Almera hari ini juga ya..

Boleh hubungi saya : Azman 0197431934
Servis Tip Top

Next
This is the most recent post.
Older Post

9 comments:

  1. Tawaran menarik untuk bulan oktober.. cepat untuk lock kereta idaman dengan promosi.. pls call@whatapp Hazman 019-7431934

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum..btol ke promosi bln okt 499 full loan utk almera e spect..sy baru try loan almeera...tp dgr kate utk thn ketiga blnn naik 803

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam.. Untuk makluman pihak En/Cik bulanan 499 hanya utk loan Tan Chong Capital Resource shj... Bg pembayaran 24 Bulan pertama sahaja manakala baki 84 bulan atau bermula tahun ke-3, bayaran lebih sedikit... Pengiraan sama seperti flat rate.. Ini hanya memberi ruang kepada pelanggan Nissan untuk memiliki Nissan Almera dgn lebih penjimatan.. Sekiranya ada kenaikan gj tahunan paling sesuai untuk ambil package ini..tq

      Delete
    2. ada lg ke promosi nie en Hazman?

      Delete
  3. Assalammualaikum..btol ke promosi bln okt 499 full loan utk almera e spect..sy baru try loan almeera...tp dgr kate utk thn ketiga blnn naik 803

    ReplyDelete
  4. Promosi Menarik November 2015 datang lagi.. Kepada peminat Kereta Nissan ambil peluang menjadi pemilik Nissan yang kami tawarkan... End year Sale..Hurry!!! Call/whatapp 019-7431934

    ReplyDelete
  5. Saya adalah pengguna Nissan Almera baru ini, free bodykit Nismo, lepas 2nd servis 5000KM saya dapati bila saya pandu lebih dari 80km/h, saya rasa macam bunyi enjin lebih kuat dari biasa especially bila dah cecah 120km/h ke atas. Sebelum ini takde masalah begitu.

    ReplyDelete
  6. Saya adalah pengguna Nissan Almera baru ini, free bodykit Nismo, lepas 2nd servis 5000KM saya dapati bila saya pandu lebih dari 80km/h, saya rasa macam bunyi enjin lebih kuat dari biasa especially bila dah cecah 120km/h ke atas. Sebelum ini takde masalah begitu.

    ReplyDelete

 
Toggle Footer